7 Temmuz 2010 Çarşamba

Yine açım anne

Açlık.. bu kelimeyle ben çok sık karşılaşıyoruz . özellikle şu son günlerde diş teli takmamın sebebiyle hiç bi şey yiyemem sonucunda pazartesi saat 6dan beri şuana kadar (çarşamba saat 2 ) sadece iki kere çorba içmiş bulunuyorum sadece iki çorba ! ama neyseki açlık konusunda kendini geliştirmiş biriyim . sagolsun annem evde yemek yapan biri olmadığı için haftalar boyu evden yemeyip mideme hamburgerler indiriyorum . ama öğrenciyiz sonucta para bitiyo aç kalıyorum. sonra annem bana kızıyo çok sağlıksız besleniyosun diye . bi gun sanki yemek yapıyosunda ben yemiyorum demek gibi bi hataya düştüm . aslında bu sözü söyledikten sonra ben zannettim ki daha çok yemek yapar bundan sonra . ama hiç oyle olmadı aksine bana iki kat sinirlenmis olucak ki ses tonunu yukseltip 'madem ev yemegine meraklıydın git o zaman dışarda ev yemeği yapan yerlerde ye' den baslayıp 'paranı her gereksiz şeye harcıyosun'a kadar geldi.. neyse ne diyodum . hıı açlık. işte şu anda da ölümüne açım ben bi gün ölürsem(bu nasıl bi cumle oldu sanki ölmeme ihtimalim var da) sebebi %70 açlık olabilir .

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder